Måndag

Helt otroligt att solen visar sig idag! Man blir så mycket piggare och gladare av att bara få se den. 

Tänkte faktikst ta och plugga igenom teoriboken en stund för att se vad jag kommer ihåg och inte! Nu när äntligen börjar gå mot ljusare tider så kan jag och pappa börja övningsköra efter maten också, jag längtar verkligen efter mitt körkort men det krävs en del!



Allmänt | Sol, körkort, perfekt | |
#1 - - maya:

skönt:D jag har just nu en tävling i samarbete med e.l.f där du kan vinna en goodiebag full med produkter, du får gärna vara med kramkram:)

#2 - - Johanna:

Ja, tänk så mycket lite solsken kan göra! :) Här har det inte direkt varit så mycket sol, men ändå fint väder. Sålänge som det inte regnar så! ;)

#3 - - OLIVIA:

Så skönt när solen visar sig!

sv: åh tack :D
kramis♡

Upp