Workout!

Hello alla sötnosar!
Idag har jag hängt med min kille i några timmar, hjälpte honom med några saker i hans lägenhet och så hann vi mysa också. Så det blev en helt okej dag! :) 
 
Senare efter middagen har jag tränat ben, armar och mage! Man måste träna hela kroppen om man vill få ett snyggt resultat, ni har väl sätt dom som bara tränar en viss kroppsdel på gymmet inte snyggt haha! 
 
I morgon blir det skola och sen blir det att umgås med lite kompisar! :) 
 
 
 
Inspo | |
#1 - - Joe:

Vilken fin blogg :) O visst har jag sett såna på gymmet som bara tränat vissa delar...INTE snyggt.

#2 - - Linda:

inspirerande

#3 - - Hanna:

Heja heja! Precis vad jag behöver. Träningspepp! Kämpar för fullt inför beach 2014 - en lååång väg att gå efter alla julbord ;)

Svar: Du klarar det! Och ett tips om man inte orkar gå till gymmet, träna hemma! Inga ursäkter ;)
Evelina Lindström

#4 - - Isabelle Olofsson:

sv: Ja men visst är hon, det är min kompis! Fin blogg du har!

#5 - - Carolina:

sv: Jo det är så himla gott med lax! :)

Kul med lite träningspepp såhär på kvällen!

#6 - - Hanna:

Jag råkar ha ett relativt stort gym i källaren (därifrån kom jag precis - lagom trött i kroppen nu) och Göteborgs största friluftsanläggning precis utanför dörren. Så ursäkter har jag verkligen inte många ;) Men heja peppningen! Det behövs alltid

#7 - - elin stridh:

åh älskar sista bilden , asbra inspo! :D

gör du bloglovinbyten? :)

#8 - - HJJONSSON:

Sv. Åh det kan jag förstå hehe! :D

#9 - - isabelle - hälsa & träning:

Härligt med träning :D

Såg inte helt fel ut! :D
Fin blogg du har förresten!

Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Evelina Lindström

Upp