Egen tid

Hej på er!
 
Har varit dålig med att blogga, men jag har haft så mycket annat för mig som att SÖKA jobb det står högst upp på listan just nu. Kan inte gå hemma hela dagarna utan måste ut och träffa folk o tjäna egna pengar.
Sov även en natt hos V och det var verkligen mysigt, behövde få lite egen tid med min älskling och så är det skönt att få slippa ångesten för en dag, då jag är arbetslös. Och bara tänka på hur skönt det är att känna sin pojkväns närhet.
 
Men tillbaka till real då! Kämpar och kämpar med jobbsökande, bad pappa skriva ut mitt cv så i morgon ska jag gå till några affärer och lämna in det! Tar sån tid innan man får ett svar, om man ens får det.
Men vi hörs finisar, håll tummarna för mig att turen snart kommer till mig hihi.
 
xoxo//ewe
 
 
crazy dog :)
 
Allmänt | |
Upp