Jösses

Oj!
Nu har det gått några veckor sen jag skrev något inlägg här, men jag får väl ta och erkänna att jag varken har haft lust, ork eller tid.

Jag är mega skoltrött men måste kämpa till 5 Juni, sen tar jag äntligen studenten! Nästa vecka ska min studentmössa trilla ner i brevlådan och då kommer det kännas mer verkligt. Det blir både spännande och nervöst på samma gång.

Under dessa veckor som jag inte har bloggat, har det hänt en del som bla att jag fått jobb som kontaktperson! Ska träffa en tjej på måndag och förhoppningsvis kommer vi trivas tillsammans, att få in cirka 4000 kr extra i månaden är verkligen inte fel! Men söker självklart fler jobb som erbjuder jobb varje dag och fast lön. Men skönt att veta att man har något att göra efter gymnasiet.

Nu ska jag vila, är ju tyvärr förkyld :/ men hoppas allt är bra med er!
Allmänt | |
Upp