Tack!

Så kul att se att ni tittar in på bloggen även om jag inte har uppdaterat så mycket dom senaste dagarna. Jag har försökt söka massor av jobb samtidigt som jag har brottats med mina inre känslor, är inte alltid lätt att hitta en väg som passar.
 
Har i alla fall kommit igång med träningen, har börjat jogga och det tänker jag försöka fortsätta med! Sen utöka med gym och hemmaträning. Den största förändringen, är nog maten. Mera nyttigt! Försöker sluta med gottis men jäklar det är inte lätt! Men dags att fightas för det jag vill!
 
 
 
Det är jobbigt att kämpa för någon som bara vill kämpa emot, men jag kan inte leva utan denne. Jag vet att vi är rätt, men det är tydligen lätt att neka för sig själv. Att inte känna något är så otroligt mycket lättare, men snälla kämpa för oss! Jag kommer kämpa så länge som jag orkar. Det är vi värda.
 
 
XOXO EWE
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp