Godmorgon måndag

Hej på er!
 
Vad har ni för planer idag? Själv så har jag redan varit ute med hundarna plus dammsugit. Detta väder alltså...blöt och massa grus. Hundarna drar verkligen in skräp denna årstiden, men jag hoppas att det snart blir varmare och torrare ute. Men så länge blir det torka tassar, bada och dammsuga i alla fall några gånger i veckan.
 
Annars idag så kanske det blir en sväng till skhlm, ska även förmodligen boka bussbiljett till Öland också! Jag har mina syskon där och dom sa att det finns massa jobb för mig om jag ville komma ner och jag vill verkligen träffa dom! Och min nya brorson som jag inte har sett än, och han föddes i november förra året. Men det är tyvärr en bit till Öland och tiden för att åka ner har inte riktigt funnits.
 
Min gudson har jag inte sett sen i sommars och jag saknar honom så!
Det ska bli mysigt att åka ner och få göra något annat.
 
XOXO EWE
 
Allmänt | |
Upp