Fantastiskt!

Jag har haft en helt underbar jul och nyår, dagarna har flugit iväg som aldrig förr! Det är redan dag 7 på det nya året och på måndag börjar jag jobba. 

Men innan dess ska jag njuta av att få vara killen, som också har ledigt fram till på måndag. Men även ett sorgligt avsked ska ske, min älskade adoptivhund har fått en ny familj. Ett äldre par och det gör mig glad för då vet jag att dom har massa tid för henne och kan ge massa kärlek. Ina behöver mycket uppmärksamhet och kärlek, det är viktigt för henne att få komma till en familj som bara vill ha en hund. Då jag märkt att hon blir stressad av att inte få ha sin ägare ifred. Jag tänker skriva ett längre inlägg om detta senare ,när jag vet hur det gått med den nya familjen.


Igår såg jag och killen del 1 av Hunger games mockingjay, och hur bra var inte den?! Borde ha gått på bio tidigare och sätt den. Men nu längtar jag efter andra delen! Kan även tillägga att filmen är mycket bättre än själva boken.


Kommer komma upp ett inlägg om mina julklappar också! I morgon eller på fredag sker detta



Puss och kram
 
Bjuder på en bild på min fina Diesel 
| |
Upp