Hundar visar visst känslor

Oj så skönt att komma hem till en glad vovve! Diesel kan verkligen visa känslor och han såg verkligen glad ut när jag kom hem hihi. 

Det är skönt att få komma hem igen, borta bra men hemma bäst. Även fast att vara hos killen är som hemma, men jag behöver få lite ensamtid. Vi alla behöver ibland lite tid för oss själva, det är väldigt nyttigt och behövligt. Även att vara ifrån sin partner kan vara nyttigt ibland! 
Jag är glad att jag fick bo hos min kille denna vecka medan föräldrar är utomlands, men jag åkte hem tidigare än tänkt då jag såg att min kille behövde få vara ifred. Hans jobb tar mycket på krafterna tyvärr... 

I morgon blir det att träffa kompisar och sen göra hemmagjord pizza med brorsan! Nu ska jag fortsätta se knight and day på tv 4. Så god natt mina fina läsare!

| |
Upp