Mina julklappar

Först och främst vill jag säga tack till alla som gulligt nog tänkte på mig när dom köpte julklappar, det behövs inga dyra klappar bara att få något betyder massor! 
 
 
Av min mor och far fick jag denna fina sminkbox från yves rocher!
Jag bara älskar denna fina sminkbox som innehåller både ögonskuggor
läppstift, highlighter och rouge!
Av min fina kille fick jag ett presentkort från make up store 
som innehåller en sminkkurs och sen får jag köpa smink för 500 kr www!
 
 
Av min killes föräldrar fick jag en body mist och body butter från VS! Luktar helt amazing 
Fick en jätte fin topp av min killes syster som är helt perfekt men har ingen bild på den
Och av min storebror fick jag örhängen men dom är tyvärr förstora så jag ska 
få köpa något annat istället! Och av farmor fick jag handledsvärmare och pengar.
 
Tack för alla för alla fina saker och för en fantastisk jul!
 
 
Allmänt | |
Upp