Snövandring i skogen

Oj så mycket snö det har kommit! TUR att plogbilen var här i morse och tog bort snö så att vi kunde komma ut, men det är ändå himla mysigt med snö. Fast blask och is är det sämre delen av snön, idag blev det en tur i skogen med vovvarna så att dom kunde springa av sig lite energi.
 
Dom var överlyckliga att det kommit massor av snö så att dom kunde springa och busa, men vilka snöbollar dom fick på tassarna haha. Fick borsta av dom när vi kom hem och nu ligger dom bredvid mig och myser medan jag jobbar lite. Om en timme blir det lunch och sen måste jag fortsätta med att söka jobb, men dom håller på att ändra om arbetsförmedlingens hemsida så får se när det går att logga in igen!
 
 
XOXO// EWE
 
PS: nu blir det mer inlägg då jag äntligen har min laptop woop woop
 
Allmänt | |
Upp