Träning

Jag har tittat runt lite på träningskläder och jag tycker verkligen om H&Ms träningsthigts! Färgglada och har olika mönster, även fast att mönster kan få en att se tjockare ut så vill jag verkligen ha ett par med mönster. Himla tråkigt med bara svart, även deras sporttröjor är snygga med mönster så det blir nog lite shopping!
 
Jag har bestämt mig för att börja träna lite smått och se hur det går, jag vill i alla fall ge det en ny chans. Har tränat lite hemma och gått långa promenader men känner inte att det längre ger det resultatet som jag vill ha, så får ta tag i saken och gå till gymmet! Så på måndag kör jag igång och så får man se hur det blir sen. Jag är hyfsat peppad och ska försöka hitta så mycket motivation som möjligt!
 
 
                                                            XOXO// EWE
 
Allmänt | |
Upp