Du är välkommen

Älskade vår du är så välkommen! 

När jag vaknade halv 8 i morse så sken solen lite genom fönstret och jag blev helt varm inombords! Det har varit fint väder hela dagen och man kan inte bli annat än lycklig. Det är lika fint väder på Öland så nu längtar både jag och mamma ännu mer!


Annars idag då så har det inte hänt så mycket, försökt packa ner allt i resväskan som man kan packa ner nu. Datorn packas ner i morgon och andra viktiga saker! 

Ikväll blir det en joggingtur med min ena hund, det är 8 grader ute så man blir lite mer taggad då! 

Min gamle tant som älskar solen 😘


XOXO EWE 
| |
#1 - - DIY Tobbe » Kreativ kille i sina bästa år.:

Hej där,

Jag har nu länkat alla bloggar i "Har du en blogg #5" och din blogg var en av dom. :) Tillsammans med inlägget så är där en tävling, en tävling om 3 fina priser. Så vill du vara med och tävla så kika in mitt senaste inlägg. :D

Kram!

Upp