Tisdag den 28 Juni

Trodde verkligen att jag visste vad jag skulle göra efter gymnasiet,
men I dont.
Det är över två år sedan
och ändå står jag här och trampar. Jag funderar starkt på att börja plugga igen,
till djurskötare för jag älskar verklingen djur. Känner en speciell kontakt till djur som
jag vill få uppleva varje dag, resten av mitt liv. 
Jag jobbar extra på ett hunddagis och det är verkligen hur mysigt som helst!
Men jag jobbar som sagt bara extra,
det är meningen att jag ska kunna försörja mig själv men 
det kan jag inte när jag bara jobbar några enstaka gånger i veckan.
Är så besviken, trodde att jag funnit mitt drömjobb men jag får 
inte leva det fullt ut.
Chefen behöver inte anställa en till person på heltid
så då får man gå och vänta på samtalet om att hon behöver mig.
Och så kan jag inte ha så länge till så har sökt jobb på andra 
hunddagis och jag ber verkligen om att någon ska 
höra av sig och säga att dom vill anställa mig.
 

XOXO EWE
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sarah:

Ibl e de svårt o veta va man vill :P

Svar: Ja verkligen! Har inte riktigt någon som stöttar mig heller!
Evelina Lindström

Upp