Julshopping med pappa

Varje år när julen närmar sig så brukar jag och min pappa handla julklappar tillsammans, bara han och jag! Och jag får alltid välja en julklapp som jag sen får av honom på julafton, tycker att det är kul att få välja sin egen julklapp men självklart är det lika kul att inte veta vad man får. Det roligt och spännande på olika sätt!
 
Självklart köper vi julklappar till andra familjemedlemmar också, som mamma hon önskar sig euro och brorsan ett halsband. Men halsbandet ska vi beställa!
 
Det blev en snabb julhandeln i år då pappa inte alls är på topp, det har varit ett par jobbiga veckor för honom men är glad att han orkade julhandla med mig ändå! Nu hoppas jag och resten av familjen att han forsätter vila sig men han är en envis man hihi. 
 
 
 
Grisnos hihi
 
 
Allmänt | |
Upp