Man blir galen

Hej! 
Vet ni jag tog en kopp kaffe idag och jösses vad pigg jag blev haha. Har dammsugit och tvättat golven, det är hopplöst att ha hund när det är blött ute. Men förhoppningsvis blir det bättre snart, även vi släpar in massa grus såklart! 

Jag håller även på att göra lista till Öland, är ju en del man ska ta med sig. Jag vet inte hur länge jag tänker stanna heller, det beror helt på hur jag mår och hur mycket hjälp mina syskon behöver! Jag har ju tänkt att jag ska börja gymma lite, men igår gjorde jag illa min hälsena så jag kan inte ha skor på mig....gör ont att gå barfota också. Men jag får ta det lite lugnt och göra övningar hemma istället för gymmet! 


Jag vill så gärna gå ner i vikt, bygga mer muskler istället för fett. Men jag har inte riktigt hittat kraften till att börja! 

XOXO EWE 
| |
Upp