Öland

Hej!
 
Har nu kommit fram till Öland, eller ja vi kom fram igår vid två tiden. Då möte vi upp mina syskon, köpte sushi och åkte hem till huset, så roligt att se både min gudson och nya tillskottet Viktor. Båda är så himla fina! Vi såg på andra chansen igår och jag tycker att det var helt rätt personer som gick vidare till final!
Tycker ni att det var rätt personer som gick vidare?!
 
Idag blev det målning av tak och slipning av en hal i min storebrors hus som han och hans familj ska flytta till!
Det är roligt att komma igång med lite målning igen, men det är tufft speciellt att måla taket, det är en ganska jobbig position att måla i.
 
 
Annars idag så hjälpte jag till att fösa runt kvigor och stutar, mina syskon håller på att ordna med kalvar och andra saker. Så jag fick ställa upp! Hann även med lite gos med kalvarna och ja även ena tjuren, han är ganska ny hos mina syskon men hans gamla familj har tydligen gosat med honom lite för mycket!
 
xoxo EWE
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mizca:

Åh, Öland.. Paradiset på jorden!! Vart på Öland är ni?

Svar: Ja :)
Vi är typ i mitten, Gärdslösa heter det :)
Evelina Lindström

#2 - - Mizca:

Svar: Okej ... har vart runt lite på Öland när jag var där med sambon. Han kommer därifrån och hans föräldrar or där så vi är där rätt ofta.. skall dit nästa helg igen :)
Borgholm!

Svar: Åh vad roligt! Hoppas du fick en bra helg där :)
Evelina Lindström

#3 - - Mizca:

Skall dit nu i helgen alltså =)

Svar: Jaha okej!
Hade du trevligt :)
Evelina Lindström

#4 - - Mizca:

Verkligen :) Det hade vi!! Pratade med svärföräldrarna om vårt bröllopet och tittade på när svärfar tävlande i bowls =)

Svar: Gud vad mysigt!
När ska ni gifta er? :)
Evelina Lindström

#5 - - Mizca:

Maj nästa år, men det är ju mycket som skall planeras. Skall gifta oss på Öland så man passar på att kika in lokal, kyrka och catering medan man är där... Svårt att bara åka iväg o fixa det härifrån jag bor =)

Svar: Åh vad mys! Var på Öland?
Jag vill också gifta mig på Öland, gärdslösa kyrka. Någon gång i livet :)
Evelina Lindström

#6 - - Mizca:

När jag berättade för min farmor att vi skulle gifta oss på Öland frågade hon direkt om det var i Gärdslösa kyrka.. Funderar på om det är nåt speciellt med den?

Vi gifter oss i Räpplinge kyrka och har festen i Räpplingegården! Mina svärföräldrar gifte sig i den kyrkan!

Svar: Himla kul att ni ska gifta er på Öland iallafall! önskar er all lycka :)
Evelina Lindström

Upp