Baka liten kärleksmums

Hej!

Idag är det ju självaste fettisdagen och det är väl något som nästan alla i Sverige firar, men jag är verkligen inget fan av just SEMLAN. Så för att ändå fira denna dag så har jag bakat lite kärleksmums! Så efter lunch blir det att ta en ruta kärlek och en kopp te!
 
Jag sitter och testar lite av Felix soppor, idag blev det sparrissoppa och den är verkligen god! Jag är faktiskt förvånad över att den är så pass god som den är, jag testade skaldjur igår och även den var god. Även om jag försöker att äta så lite färdigmat som möjligt, men ibland vet jag inte riktigt vad jag ska äta och då blir det gärna färdigmat. Men inte för ofta! Men ta och testa dessa soppor, i alla fall om ni gillar just soppa haha.
 
Nej nu måste jag äta upp och sen söka lite jobb! Sen så vill vovvarna ut på en till promenad.
 
Soppan får en 3/5!
 
XOXO EWE
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp