Mello

Vad tyckte ni om kvällens låtar på melodifestivalen? Jag gillar verkligen Jon-henriks låt, den är annorlunda även om jag inte vet vad han sjunger thihi. Men den har ett härligt flytt och jag blir så glädjefylld när jag hör honom sjunga! Även Isas låt är bra även om det blir lite tjatit när hon sjunger samma sak om och om igen. 

I morgon blir det kanske gymmet eller en extra lång promenad! Har ingen lust att gå och träna själv iallafall....

Hälsar från en trött sovande Diesel 💜 
XOXO EWE 
| |
#1 - - Kajsa-Stina:

Jag tycker att Jon Henrik och Isa som gick direkt till finalen var värdiga att göra det! Annars tycker jag att startfältet för årets deltävlingar har varit svagt tyvärr.. Hoppas ändå det blir en bra blandning till finalen :)

Svar: Håller med! Nej, jag gillade första paret i första deltävlingen men dom kom tyvärr inte vidare. Men hoppas att vi får bra låtar till finalen!
Evelina Lindström

Upp