Tipsen som hjälper mot ett krossat hjärta

Snart har jag varit singel i tre veckor och självklart saknar jag honom fortfarande, men längtan efter honom försvinner mer och mer. Att bli dumpad är verkligen bland det sista man vill vara med om, men självklart händer det oss alla någon gång i livet. Jag trodde seriöst att jag skulle gå in i väggen dom första dagarna efter att jag blev dumpad, men det gäller att hitta något som får dig att glömma sorgen. Men glöm inte att det är OK att gråta ut!

Mina viktigaste tips är

1. Våga berätta för någon vad du känner, att få ut sina känslor är viktigare än vad du tror

2. Våga gråta, det hjälper verkligen och tillslut finns det inget mer att gråta över och han är inte värd dina tårar!
 
3. Omringa dig med familj och vänner, dem betyder mer än aldrig förr och berätta det för dom! Jag lovar att dom kommer ställa upp för dig!

4. Se på din favorit serie eller hitta en ny, att koppla bort tankarna är otroligt skönt! Men stäng inte in dig!

5. Även om du vill vara hemma, så gör det inte. Gå ut med kompisarna eller gör något annat som du gillar.
 
Det kommer ta sin tid att hitta den man var innan förhållandet, men det kommer att bli lättare och lättare med tiden!
 
Komihåg att hjärtat behöver tid för att läka!
 
XOXO EWE
 
Allmänt | |
Upp