Intervjuver och annat

Hej på er! 
Har inte skrivit på några dagar men tiden bara springer iväg. Har varit på några intervjuver men det är verkar inte så positiv så får söka vidare, att det ska vara så tufft att få jobb nu för tiden. Har heller inte skrivit då jag väntar på att min nya laptop ska komma! Jag sålde surfplattan och köpte en dator istället haha. Men vill ha riktiga tangenter. 

Idag har vi fem hundar här hemma, två av dessa är min mosters vovvar. Dom ska bo här några dagar medan hon är bortrest, men det är kul med massa tassar som trippar runt på golvet. Vår hane är väldigt glad att ha sina tjejer hemma igen och han är så glad så han vet knappt vad han ska göra. Sötnosen, ni som inte vet så har våra tikar varit hos moster medan föräldrar var utomlands och jag var inte hemma. Hanen var hemma med brorsan! 

Men nu är familjen hel igen och alla kan slappna av, hundar vill gärna ha kontroll över allt och veta vad som försiggår. 

Såhär knäpp var Diesel i morse haha 
| |
#1 - - Tobbe » DIY, vardag, åsikter & mycket mycket mer.:

Hej där,

Jag har nu tagit fram vinnarna i tävlingen du var med och deltog i. Var det du som hade turen? Kika in mitt senaste inlägg på bloggen så håller vi tummarna! :)
Kram!

Upp