Som vanligt

Hej Evelina,

 Vi har haft många kompetenta sökande och urvalet har inte varit lätt.

Tyvärr måste vi meddela att vi nu har gått vidare med andra sökande.

 Vi tackar för din tid och det intresse du har visat oss och önskar dig lycka till i framtiden.

 Med vänlig hälsning  

 Malin Klang

 

Samma visa varje gång. Tyvärr Evelina så valde vi inte dig men lycka till i framtiden. Undrar hur många såna här mail jag fått under förra året och detta, jag vill inte ens titta på mailinkorgen för jag vet redan vad som väntar. Duger jag inte till något? Ska det verkligen vara såhär hopplöst att få ett jobb? Vad ska jag göra?

Jag mår illa, men jag vet att jag måste fortsätta kämpa. Jag vet att man blir stark av motgångar men det har varit lite väl mycket på sista tiden. Men jag har några planer som jag hoppas ska funka istället.

 

Ibland önskar jag att jag fortfarande gick i skolan.
Skolan är en trygghet.
Men ibland måste man bli vuxen också.
XOXO EWE
 
 
Allmänt | |
Upp