Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag på er!
 
Idag har jag både städat och fixat här hemma, ätit lunch med brorsan och även hunnit med två promenader med vovvarna. Blir en långis ikväll också!
 
I år firar jag alla hjärtans dag med min älskade familj, blir en smarrig middag och sen Melodifestivalen. Jag känner inte för att göra något speciellt, familjen betyder mer än allt annat på denna jord. Jag har fått både inbjudan till middag och att se film, men jag har tackat nej.
 
På måndag skulle det ha varit min och V två års dag, kommer nog bli en tuff dag. Men jag vet samtidigt att vi inte längre har något ihop, men att försöka säga det till mitt hjärta är svårare än vad jag vill erkänna. Egentligen vet jag inte varför jag fortfarande saknar honom, jag var inte den riktiga Evelina tillsammans med honom. Men någonstans på väggen tappade jag bort mig själv... Nu måste jag bara finna den väggen och hitta mig igen, för jag vet själv att det är den personen som jag vill vara.
Saknar värmen och Gran Canaria
 
XOXO EWE
 
 
 
 
 
 
 
 
Hundarna, helg | |
Upp